ελλαδα προσκυνα ξανα την κατερινα

paparazzi_amaxiforada.jpg

Ένα χρόνο πριν, ήμουν τόσο κοντά στο υπέρτατο όνειρο.!!Να γίνω η πιο γρήγορη αθλήτρια στη γη, μέσα στη χώρα μου, στη λαμπερή Αθήνα τον Αύγουστο του 2004.! Η μεγαλύτερη δυστυχία που μπορεί να πλήξει κάποιον, είναι να υποφέρει φρικτά, εξαιτίας της αδικίας..10 χρόνια σήκωνα τη γαλανόλευκη στους ώμους μου, σ’ όλα τα μήκη και πλάτη της γης. Απ’ τη βραδιά εκείνη της 12ης Αυγούστου του 2004… όλα τα αν και τα γιατί, με βασανίζουν…
Οι διεκπεραιωτές ενός προαναγγελθέντος ‘’έργου’’ χαμογελούν για δικαίωση.

Η υπομονή όμως είναι το κλειδί της ευχαρίστησης και το βάλσαμο της λύπης.

Η δική μου συνέχεια, είναι μέσα στους οβάλ στίβους, στο διάδρομο των 100 μέτρων με την οσμή του ταρτάν και της αδρεναλίνης και με όλους εκείνους που στάθηκαν πλάι μου τον τελευταίο καιρό…

Το αθλητικό μου τέλος.. επιτρέψτε μου.. να το γράψω εγώ..!!

Η αδικια αποκατασταθηκε μετα την παραδοχη της Μ Τζοουνς οτι ηταν ντοπε στους ολυμπιακους του Σιδνευ θα αφαιρεθούν τα μετάλλια από την Τζόουνς και η κατερινα θα ανακηρυχτεί χρυσή Ολυμπιονίκης Παιχνιδι της μοιρας για μια ατυχη αθλητρια που λιγο πριν στεφτει Ολυμπιονικης μεσα στην χωρα της  οπως ολοι θυμομαστε επεσε απο το μηχανακι(ειχε πατησει φρενο για να αποφυγει την συγκρουση με εναν γατοπαρδο)

θερμα συγχαρητηρια και να υπενθυμησουμε στο ελληνικο κρατος την υποχρεωση του για την καταβολη του αντιστοιχου πριμ ΧΡΥΣΟΥ ΜΕΤΑΛΛΙΟΥ
οπως επισης και τον αυτοματη  προαγωγη και ανοδο στην ιεραρχια της αεροποριας καθως ειναι ηδη αξιωματικος

~ από kapetank στο 11/10/2007.

2 Σχόλια to “ελλαδα προσκυνα ξανα την κατερινα”

  1. φοραδα

  2. Ενθουσιάστηκε ο Μίνως Κυριακού μόλις έμαθε τα καθέκαστα περί Τζόουνς και Θάνου. Με καθυστέρηση αρκετών ημερών, ο πρόεδρος της ΕΟΕ δήλωσε χθες ότι «εάν η απόφαση της ΔΟΕ είναι θετική, ασφαλώς θα τη χειροκροτήσουμε»! Και δεν είναι καν αθλήτρια του Πανελληνίου, η Κατερίνα…
    ΑΠΟ ΕΝΕΤ.GR

Σχολιάστε

 
