ΠΑΝΕ ΧΑΒΑΙ ΡΕ ΧΑΙΒΑΝΙ ΤΑΡΙΦΑ

800px-flag_of_hawaii_svg.png

ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟ ΤΑΞΙ ΚΑΙ ΟΔΗΓΑΕΙ ΕΝΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩ

ΜΑΛΙ ΓΙΑΛΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΛΙ

ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΣΤΑΘΜΟΣ ΓΙΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑ  ΚΑΙ ΣΕΝΤΟΝΙ  ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟ ΠΑΜΕ ΧΑΒΑΙ

(ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΗΛΙΘΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΡΥΠΑΕΙ ΤΑ ΑΦΤΙΑ)

Ω ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΟΥ  ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΚΑΓΚΟΥΡΟΤΑΡΙΦΙ

ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ?(ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ)

 ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΕΙ

..ANTE ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΑΜΙΑ ΧΑΒΑΗ

  ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ

ΤΙ ΣΧΕΣΗ  ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Η ΧΑΒΑΙ ΜΕ ΤΟ ΡΕΓΚΕ ΡΙΦ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑΩ

ΟΧΙ

ΤΙ ΟΧΙ?

ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

ΚΑΛΑ ΡΕ ΑΔΕΛΦΕ ΔΕΝ ΣΕ ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΡΙΝ ΚΑΤΕΒΩ

ΠΑΛΙ ΕΓΩ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ

~ από kapetank στο 28/03/2008.

Σχολιάστε

 
