7 truths-Pictures of me

με προσκαλεσε ο φιλος kostasK να πω 7 αληθειες για τον εαυτο μου

θα το επιχειρησω

1)ηθελα παντα να φυγω μονιμα  απο ελλαδα, αλλα δεν το τολμησα

2) ασχολουμαι παρα πολυ με την μουσικη,επαιζα μουσικη σε μαγαζι,θελω να το ξανακανω αλλα ειναι απολυτα αδυνατο λογω αλλης επαγγελματικης πορειας

3)επαιζα μπασκετ σε ομαδα(εφηβικο- τιποτα σπουδαιο )και νομιζα οτι ημουν πολυ καλος,βαθια μεσα μου πιστευω οτι αν συνεχιζα θα εφτανα ψηλα(με τιποτα…)

4)δεν πηγα στην συναυλια των radiohead και προτιμησα να παω σαββατοκυριακο ταξιδι με την love(εφαγα το κραξιμο της αρκουδας,ακομα το θυμουνται και μου τα ριχνουν)

5)συνεχεια ψαχνω στην μουσικη για το επομενο μεγαλο κατι,για να το παρουσιασω ματαιοδοξα πρωτος……και χανω την ουσια

6)ξερω να μαγειρευω καλα,θελω να αγορασω βιβλια μαγειρικης αλλα ντρεπομαι και τα  βρισκω απο το internet

7)για ενα διαστημα φοραγα μονο μαυρα ρουχα και οποιον εβλεπα με χρωματιστα  απο μεσα μου τον εβριζα και σκεφτομουν οτι ειναι φλωρος,επισης οποιος μου ελεγε οτι πηγαινει σε συγκεκριμενα trendy μαγαζια  παλι τον ελεγα φλωρο και εκοβα την παρεα μαζι του,ακομα δεν μιλαω σε καποιους φιλους που ψηφισαν ΝΔ εξαιτιαςμονο  αυτου του γεγονοτους,εχω σταματησει με αμαξι μαζι με καποιον φιλο στην ουρα στην εισοδο  σε μπουζουκια και τους βρισαμε χυδαια.. τα γιδια.Ευτυχως τα περισσοτερα απο τα παραπανω κολληματα μου εχουν φυγει,εκτος απο τα μπουζουκια.

προσκαλω τον country boy να μας πει 7 αληθειες για τον εαυτο του

pictures of  you

~ από kapetank στο 31/10/2008.

8 Σχόλια to “7 truths-Pictures of me”

  1. χεχε…

    το ίδιο πιστεύω κι εγώ για τον εαυτό μου (3). Η Ελλάδα έχασε δύο πολύ μεγάλα ταλέντα…

    για το (4): έτσι είναι και στο τζόκερ kapetank. Παίζεις, παίζεις, παίζεις….χάνεις, χάνεις, χάνεις…όμως κι αν σου κάτσει?

    Αυτό με τα μπουζούκια το έχω κι εγώ ακόμα. Απλά το επέκτεινα και σε άλλα είδη (αγαπημένο μου μέρος είναι η γωνία Νίκης και Βενιζέλου…έχω κρατηθεί πολλές φορές να μην τους εμβολίσω με το αμάξι!)

  2. δεν ημουν και γκαλης,αλλα ενας αγγελιδης ημουν σιγουρα(χωρις το υψος του αλλα με περισσοτερο παθος)
    για τους radiohead oτι συζητηση γινει για συναυλιες η παρεα μου θυμιζει τα δικα μου ..τι μιλας εσυ ρε μπλα μπλα εδω δεν πηγες radiohead μπλα μπλα…
    για τα μπουζουκια πια τους αγνοω

  3. βαζεις δυσκολα.

  4. καλα δεν ειμαστε και πανελιστες…να σε κρινουμε αυστηρα
    ολο και καποιο ψωνιο θα ειχες και συ, γραψτο
    μηπως γουσταρες ρακιντζη?
    ποιο το πουφ?

  5. Τις βραδιές στο Vericoco τις ξέχασες ρε;

    Με τιμή
    Ο Νεοδημοκράτης φίλος σου

  6. τελικα νδ ψηφισες?μαλακια, αλλα σου μιλαω…
    οταν ελεγα φιλους εννουσα καποιους απο τον οικογενειακο περιγυρο ,τον 20χρονο ξαδελφο πχ που ψηφισε για να τον διορισουν καπου,και τελικα την εφαγε την μπαμια
    αλλα και σ αυτον μιλαω τελικα….

  7. δηλαδή? τελικά με όλους μιλάς! 🙂

    Πάντως αν σε παρηγορεί -είμαι σίγουρος δλδ ότι δε σε παρηγορεί αλλά λέμε τώρα- ούτε κι εγώ ήμουν στους Radiohead…(έδινα την επομένη πανελλήνιες και σχεδόν με κλείδωσαν σπίτι)

  8. ναι ρε εννοειται σε ολους μιλαω,αλλα τους ελεγα οτι ειναι μαλακια
    δεν ειναι οτι εχασα τους radiohead αλλωστε θα τους ξαναδω σιγουρα,ειναι οτι προτιμησα κατι αλλο,αντι γιαυτο και εφαγα χοντρο κραξιμο μετα
    θεμα ιεραρχησης….

Σχολιάστε

 
