Monsieur Minimal-Lolipop

100

o Monsieur ειναι φιλος μου στο  myspace εδω και 1 χρονο MONSIEUR MINIMAL

…ειχα ακουσει το lolipop στο ραδιοφωνο και προσπαθουσα να βρω διασπαρτα απο δω και απο κει μερικα ακομα τραγουδια του(..δεν ειχει βγαλει δισκο ΑΦΟΥ)

ωστε να εχω παραπανω δειγματα της δουλειας του.

Με πολυ κοπο μαζεψα 4 τραγουδια απο την συμμετοχη του Minimal στο city campers και τα ειχα μαζι μου στις διακοπες το καλοκαιρι

πριν απο λιγες μερες κυκλοφορησε ο πρωτος ολοκληρωμενος δισκος του minimal με τιτλο Lolipop και εχει προκαλεσει αισθηση

Φρεσκιες ιδεες,ωραια ποπ τραγουδια με στοιχεια electronica οπου ειναι απαραιτητα ,και οπου δεν ειναι  βιολιά, τρομπέτες, τρομπόνια, μπάσο, κιθάρες  εναλλασονται αρμονικα οπως πρεπει με εξαιρετικο αποτελεσμα πραγμα που ηταν ορατο  απο τα πρωτα δειγματα της δουλειας του

lolipop____by_scandaliciousinpink

lolipop1

χαιρομαι οταν οι ηλεκτρονικοι μου φιλοι προοδευουν…απλα πρεπει να κανονισουμε να τον δουμε και live για να διαπιστωσουμε οτι ειναι πραγματικος και οτι εχει οντοτητα,γιατι με αυτους τους ηλεκτρονικους φιλους εχω λιγο  μπερδευτει

ρε υπαρχετε?

53600113_lolipop1

monsieur minimal love is a circle

~ από kapetank στο 20/11/2008.

10 Σχόλια to “Monsieur Minimal-Lolipop”

  1. Κι εγώ μόνο το lolipop έχω και είναι όντως ωραίο.Είχε βγει νομίζω και πρώτος στον διαγωνισμό του Soundwave. Όντως, η ηλεκτρονική είναι πολύ σύσκολη σε live. Έχω σταματήσει να ακούς μπάντς επειδή τις είδα ζωντανά, γι’αυτό το λόγο να σου πω την αλήθεια αποφεύγω να πηγαίνω σε τέτοιου είδους live. Θα τον ακούσω όμως τον δίσκο και θα ΣΕ πω.

    Και ναι! υπάρχουμε, αλλά «we only come out at night» 🙂

  2. Εγώ που τον έχω γνωρίσει, να προσθέσω ότι είναι και σούπερ παιδί!

  3. kostak δεν ειναι ακριβως electroεχει και αρκετες κιθαρες νομιζω οτι θα βγαινει καλο live
    indi νομιζω οτι παιζει και μουσικες καπου
    στο arthouse στο πασταφλωρα?αυτα τα ξερετε εσεις που βγαινετε εξω συχνα….

  4. Ναι, δε μιλούσα τόσο για τον μινιμάλ, αλλά γενικότερα την ηλεκτρονική μουσική.Για να τον προωθούν πάντως τόσο πολύ από τον Republic, φαντάζομαι σε κανα art θα είναι, αλλά ντεν κσέρι καρντιά μο.

  5. α ορίστε ο monsieur minimal
    μαρέσουν οι κιθάρες στον ήχο του. είναι γλυκές
    τον έχω δει live και νομίζω πως ο μούργος ο καπετανκ εχει δικιο πρέπει να παίζει αρτ κατα καιρούς..
    κάτι τέτοιο
    μπήκα και γω στα λημέρια του all gone για την ψηφοφορία..
    σκατούλες..δεν είμαι καλός σε κριτικές και περιγραφές
    ισως έχει γέλιο

    καπετανκ θα σαι σήμερα στο muzine?
    θα δω κανέναν από εσάς τους άνωθεν?

  6. γεια σου dim στο παρτυ του muzine δεν θα ερθω γιατι δεν υπαρχω ειμαι μονο ηλεκτρονικη περσονα

  7. οι πληροφοριες μου λενε οτι θα ειναι εκει ο stratos ο kostasK και o indy πιο αργα κατα τις 3 ,
    για το δημοψηφισμα Αll Gore δεν χρειαζετε να γραψεις και εκθεση …καθε μερα και 1 τραγουδι απο το νο 20 εως το νουμ 1 .μια φωτο και 2-3 λογια απλο dim
    ολο κανεις πως δεν ξερεις και σε ολα μεσα εισαι
    cheers

  8. KapetanK πρέπει να αφήσεις σχόλιο στο gone4sure για να έχουν την url σου.

  9. @kapetank
    χαχα μούργο
    αν θυμάμαι καλά είναι για album κι όχι singles
    θέλει λίγη κριτική βλέπω αλλά κάτι θα κάνουμε

  10. dustroad, lkrory21, Aggelos, Stratos, Schottkey, Homo Ludens, Thod, Killah, T-drom, Antiparos-blog, Fantasmenios, Indictos, Mixalis E, kapetank, Kostas K, No Heathen, Depecher, Zeugolator, dimhap
    O Another Day Full Of Dread
    nomizo iti me exoun mesa thanks indi

Σχολιάστε

 
