Την ζαρντινιερα(Τι μου την χαρισες)

photofunia_3b926

Την ζαρντινιερα σου δεν έπρεπε να πάρω
γιατί τη βλέπω και βαθιά μελαγχολώ
Μέχρι που σκέφτομαι να κόψω το τσιγάρο
για να σε διώξω μια στιγμή απ’ το μυαλό.

Ποτέ δε μ’ άφησες να δω μιαν άσπρη μέρα
και σου γουστάρει πάντα να με τυραννάς
Κι ίσως μου χάρισες αυτή την ζαρντινιερα
για να μου γίνει και το ξυλο ενας  βραχνάς.

Τι μου τη χάρισες αυτή τη ζαρντινιερα
αφού για μένα πονηρά έχεις σκεφτεί
Κι αφού στο βάθος θέλεις να με κάνεις πέρα
τι μου τη χάρισες αυτη τη ζαρντινιερα;

λεω να αφησω τις αρνητικες σκεψεις

να κατεβω στην αγορα(βγηκε και η καινουργια monahopoly)

photofunia_15204

και μετα να παω να δω μια εκθεση φωτογραφιας για τα pop idols της εποχης μας

photofunia_17486

~ από kapetank στο 18/12/2008.

Ένα Σχόλιο to “Την ζαρντινιερα(Τι μου την χαρισες)”

  1. οι φωτο ειναι συνθεσεις που εκανα στο photofunia
    η αρχικη φωτο της ζαρντινιερας ειναι apo to kaltsovrako,
    η αρχικη φωτο της monaxopolis ειναι απο το kourkouti
    το τραγουδι ειναι του τσιτσανη
    αυτα

Σχολιάστε

 
