best albums 2008-nr3

sdsasf

o Monsieur ειναι φιλος μου στο  myspace εδω και 1 χρονο MONSIEUR MINIMAL

…ειχα ακουσει το lolipop στο ραδιοφωνο και προσπαθουσα να βρω διασπαρτα απο δω και απο κει μερικα ακομα τραγουδια του(..δεν ειχει βγαλει δισκο ΑΦΟΥ)

,ωστε να εχω παραπανω δειγματα της δουλειας του.

Με πολυ κοπο μαζεψα 4 τραγουδια απο την συμμετοχη του Minimal στο city campers και τα ειχα μαζι μου στις διακοπες το καλοκαιρι

πριν απο λιγες μερες κυκλοφορησε ο πρωτος ολοκληρωμενος δισκος του minimal με τιτλο και μου προκαλεσε αισθησηLolipop

Φρεσκιες ιδεες,ωραια ποπ τραγουδια με στοιχεια electronica συνδιασμενα αψογα με

βιολιά, τρομπέτες, , μπάσο, και αρκετες κιθάρες δημιουργησαν ενα εκπληκτικο αποτελεσμα

beutiful,love is a circle,silk,lollipop,missing you,smile

σημειωνω 6 τραγουδια απο το album που με εκαναν να γελασω ,να χoρεψω,να βουτηξω στην θαλασσα ενα βραδυ με τα ρουχα στο παλιουριδεν ξεχνιουνται ετσι

αυτες οι εικονες,ουτε αυτες οι συγκινησεις

δεν υπαρχει περιπτωση να αναλυσω την electropop ελληνικη σκηνη και την θεση που εχει  σε αυτην ο monsieur,αν μπορει το lollipop να συγκριθει με δουλειες των stereo Nova και αλλες καφενειακου επιπεδoυ αναλυσεις

fuck of, o monsieur minimal στην τριαδα για φετος!!!!!

ps σε λιγο θα μας πουνε οτι ο μinimal ηταν στο Βατοπαιδι με τον αρσενιο και μαζι με την Μονικα (η οποια ηταν σε πλωτο μεσο)καταστρωναν με υπογειο τροπο τα σχεδιο τους για την αλωση του indiblog top20 2008

Monsieur Minimal – Beautiful

monsieur minimal – missing you

~ από kapetank στο 18/12/2008.

11 Σχόλια to “best albums 2008-nr3”

  1. Θα με κάνετε να μετανιώσω που δεν τον έβαλα στην εικοσάδα…

  2. στρατο πολυ καλος δισκος που ακομα δεν εχει ακουστει οσο θα επρεπε ….περιμενω να δω τι κανει ο monsieur και στα live ,για να εχω πιο ολοκληρωμενη εικονα

  3. Ρε γμτ κι εγώ κρίνω πολλά από τα live, αλλά μήπως και οι 2 μας κάνουμε λάθος όταν είναι να κρίνουμε ένα δίσκο (μόνο)? Λέω εγώ τώρα για να τ’ακούσω εγώ κυρίως…

  4. δεν το καταλαβα,καφε ηπιες?

  5. (άσε τώρα πίνω και μάλλον γράφω άλλα’ντ’άλλων)

    Έλεγα ότι πολλές φορές κρίνω ένα δίσκο, όχι μόνο για τα τραγούδια που αυτός έχει -όπως θα «έπρεπε» ίσως να κάνω- αλλά και για το πώς είναι το συγκρότημα ζωντανά -αν βέβαια τους έχω δει. Πολλές φορές δλδ ΜΕ αρέσει περισότερο ένα άλμπουμ αν το συγκρότημα ήταν καλό στο live που είδα, ή αντίθετα, δε ΜΕ αρέσει ένα άλμπουμ επειδή η μπάντα ήταν μούφα live. Πολλές φορές επίσης, ενώ έχω καλή ιδέα για το άλμπουμ, όταν με ξενερώσουν στο live, δε θα ΜΕ αρέσει και τόσο το άλμπουμ.

  6. ε και γω αυτο κανω..
    ετσι θα πρεπει κρινεται το γκρουπ συνολικα
    γιατι αν πεταει εντος, και εκτος δεν το χει…εμφανιζονται οι γκρινιες απο την εξεδρα
    ας μην ξεχναμε φυσικα και το θεμα της παραγωγης η οποια μπορει να κανει τον καθε παρλαπανο (εστω οριακα) να ακουγεται

  7. (άσχετο)

    Μόλις είδα ότι η Μόνικα εμφανίζεται σήμερα ΚΑΙ αύριο στο stage. Λέω να πάω σήμερα εγώ (αύριο θα είμαι Wedding Present). Αν ψήνεσαι, πέρνα μια βόλτα.

  8. kosta
    min pas den exei eisitiria
    exei mono gia savvato
    mporei na katevo gia poto
    pou paizei o indy simera?

  9. Σοβαρά? ήδη? ωραία…
    είμαι καταραμένος ΜΕ φαίνεται να μη δω ποτέ Μόνικα! (και να φανταστείς δε ΜΕ αρέσει και τόσο, γαμώ την περιέργειά μου!)

    Ο Ίντι παίζει στο Νίκης 35 απόψε και παίζει πολύ σοβαρά να περάσω κι εγώ μετά από αυτά που ΜΕ είπες.Άντε, έλα να τα π(ι)ούμε!

  10. το 35 τι λεει για βραδυ? μηπως ειναι υποτονικο?
    οτι και να ΜΕ ΠΕΙΣ μαλλον θα σκασω(ουμε)

  11. Υποτονικό? όχι. Ισοτονικό ίσως. Σε φέρνει στα ίσα σου! :))
    Ειδικά τις Παρασκευές έχει αρκετό κόσμο και γενικά το γουστάρω επειδή έχει μεγάλο μπαρ!

    Βέβαια θα υποστούμε τις μουσικές του Ίνδικτου, αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε κι όλα! (θα το διαβάσει άραγε?…χεχεχε)

Σχολιάστε

 
