the soft moon breathe the fire

Recording as The Soft Moon, one-man band Luis Vasquez seems a lonely wanderer trailed by his inner demons. The compositions that fill his self-titled, debut full-length are wrought with tenseness underscored by romance. Goth underpinnings meet psychedelic expanses, playing out in tortured splendor. via mishkanyc.com

ολη η βρωμια και η νταρκιλα των 80ς ανακατεμενη με ψυχεδελεια εφτιαξαν ενα μιγμα που μου ανατιναξε το μυαλο

…το χρειαζομουν αυτο…

περαστε και απο τον flp για τα περαιτερω…

the soft moon

the soft moon breathe the fire

~ από kapetank στο 23/11/2010.

11 Σχόλια to “the soft moon breathe the fire”

  1. ftp?

  2. thanX… καλη μου ακροαση

  3. μπραβο

  4. Γαμώ τις «μπάντες», γαμώ τους δίσκοι…

  5. μου γαμισε το μυαλο σου λεω..ξεχασα να καψω και ενα σιντι για το αμαξι και ημουν σαν χαμενος το απογευμα

  6. joydivisionika αποβλητα που λεει κι ο περιεργος απο πανω

  7. μας εκαψες ρε καπεταν .αλλαζω πανες και χτυπιεμαι γαμω τη νταρκιλα μου μεσα να γαμ…!
    θανκς μαν.

  8. να αφιερωσουμε το ποστ στον νεφελορ τζουνιο λοιπον

  9. Ο Soft Moon ειναι καταπληκτικος. Ειχα ενα τραγουδι του στο iTunes για μηνες τωρα, αλλα αγορασα τον καινουριο του δισκο χθες. Φανταστικος δισκος.

    Ζω κοντα στον τραγουδιστη στο Σαν Φρανσισκο, οποτε θα τον ρωτησω αν θελει να του κανω ενα μουσικο βιντεο (σκηνοθετω μουσικα βιντεο τζαμπα για τοπικα indie συγκροτηματα τον ελευθερο μου χρονο).

    • εκπληκτικο ντεμπουτο indeed
      μακαρι να κανεις καποιο video για τον soft moon
      και να το παρουσιασουμε κι απο δω
      thanxs for the contact

Σχολιάστε