rolling under

με πηραν διαφοροι φιλοι και μου ειπαν οτι εκλεισε το rolling under

νομιζω οτι εκλεισε στις 24/12/2009

ειμαι απο τους ανθρωπους που προσπαθωντας να κρυψω τυχον συναισθηματισμους,οι οποιοι διοχετεονται μονο σε εναν ελεγχομενο και προκαθορισμενο απο εμενα μικροκοσμο,σπανια κοιταω πισω…

ειμαι της γνωμης οτι παντα πρεπει να προχωραμε μπροστα

αυτες τις συμβουλες δινω κ στους φιλους μου μολις τους παρατα καμια γκομενα

επισης δεν μ αρεσει καθολου η λεξη παραδοση

μου θυμιζει κεκτημενα, παπαδαριο, καραγκουνες,τον καραγκουνη να πεφτει κατω,σχολικα ποιηματα που δεν ηθελα να πω,καποιες συναξεις συγγενων που υποχρεωτικα ακουγα το νταρι νταρι

αλλα σκεφτομαι απο τοτε που εμαθα οτι κλεινει το rolling under ,οτι πρεπει να γραψω μερικες σκεψεις και να θυμηθω καποιους  αγαπημενους δισκους που αγορασα απο εκει

..δεν θυμαμαι ακριβως ποτε πηγα πρωτη φορα απο κει σιγουρα ομως πυκνωσα τις επισκεψεις μου οταν μετακομισα ,φοιτητης βοιδοσχολης,το 91 καπου στην αγιας σοφιας.

Το ρολλινγκ ηταν τοτε στο στενο της Σωκρατους που ηταν κυριολεκτικα διπλα στο σπιτι μου

πρωτου αναφερω 10 αγαπημενους  δισκους που αγορασα απο κει

εχει ενδιαφερον νομιζω, να αναφερουμε τις πηγες ενημερωσης για την μουσικη για καποιον 18αρη τοτε…..

..ραδιοφωνο σιγουρα..

..περιοδικος τυπος(ποπ και ροκ σιγουρα,μανινα κατερινα απο την αδελφη μου… εκτος απο καντυ καντυ και αφισες ειχε και κατι μουσικες προτασεις θυμαμαι, επισης ξενα περιοδικα τα οποια  διαβασα πολυ  αργοτερα)

…τηλεοραση (μουσικοραμα και δορυφορικα ακα κουβελας ο μακεδονομαχος ο δορυφορικαριος)

…μπορει να μην μας εφτιαξε μετρο και να ανοιξε απλα μια τρυπα μπροστα απο το αλεξανδρειο

αλλα το mtv(alternative nation/120 minutes) μας το εφερε ο σωτηρας ο κουβελας

…εχοντας υποψη ολα τα παραπανω ηταν καθοριστικο να συχναζεις  σε ενα ενημερωμενο δισκαδικο ,που να εχει αξιολογη ροη απο νεους  δισκους   ,ουτως ωστε   να  προτεινει πραγματα που δεν μπορουσες να ανακαλυψεις με καποιον αλλο τροπο

ακολουθει μια αναφορα σε 10 αγαπημενους δισκους που αγορασα απο κει χωρις χρονολογικη η αξιολογικη σειρα..

τον δισκο των sonic youth μπηκα και τον αρπαξα μονος μου αφου ημουν ηδη πορωμενος με αυτους απλα εκει μεσα φουντωσε η αγαπη μου για δαυτους

sonic youth /goo

Σιγουρα ακομα  ενας σπουδαιος δισκος που πηρα απο εκει ηταν το ντεμπουτο των dEUS το worst case scenario το 1994

μπαινω μεσα και ζηταω  απο τον μπαμπη deus

και μου λεει συνομοτικα deus x machina?

οχι του λεω deus απο το βελγιο(πρεπει να απογοητευτηκε λιγο)

φανταρος το 95 δευτερα πρωι ,τρανζιτ πριν φυγω για εβρο (οπου στο κψμ επικρατουσαν συνθηκες μουσικης ασφυξιας με playlist κυριαζης/μου θυμιζεις την μανα μου  γκαου μπιου ρεμιξ ν σταφ λαικ δατ)

τον περιμενα εξω απο το μαγαζι να ανοιξει τα ρολα

που εισαι συ μου λεει?

ασε φάνταρος του λεω..βγηκε τιποτα καλο?

και μου δωσε το mellon collie

…και μου εσωσε την ψυχικη  μου υγεια ,τωρα θα τα διναμε σε τρελλογιατρους τα λεφτα μας(ποια λεφτα?)

τους Υο la tengo τους ειχα παραγγειλει και μου ειχε πει περνα την Παρασκευη…

καθε παρασκευη στο μαγαζι  υπηρχε μια φαση σαν το high Fidellity

ερχοντουσαν καινουργιοι δισκοι και δισκοι που παραγγελνε ο κοσμος κατα την διαρκεια της εβδομαδας

…οποτε εμπαινες μεσα και εβλεπες  παρα πολυ κοσμο αλλοι  να ακουνε μουσικες,  αλλοι να συζητανε γιαυτα που ακουγανε και φυσικα να τσακωνονται… γιατι στην αυστραλιανη εκδoση του δισκου τΟυ smog

το μπασο ακουγετε  καπως διαφορετικα…

μεσα σε ολους αυτους και γω με τον σπυρο,ο σπυρος να ψαχνει για julian cope(θυμαμαι ενα διπλο βινυλιο που εχει γραψει μονο στον εναμιση δισκο και ο αλλος δισκος ηταν αχαρακτος) και γω με τα κολληματα μου κ την αγωνια για το αν μου εφερε ο μπαμπης την δισκαρα των Yo la Tengο

θυμαμαι επισης οτι μου ειχε προτεινει να αγορασω τον δισκο των

notwist….που οταν τον ακουσα πρωτη φορα τον εβρισα…φυσικα τον δισκο και τον αγαπησα και τον χιλιοεπαιξα οταν εβαζα μουσικη

καθε παρασκευη προσπαθουσα να αγοραζω ενα δισκακι  με κοστος περιπου 5οοο δρχ τοτε

..για κατσε ρε μεγαλε αν σε ρωτουσε ο ακης παυλοπουλος που τα εβρισκες τα λεφτα φοιτητης ανθρωπoς να  αγοραζεις καθε βδομαδα ενα δισκακι τι θα απαντουσες?

λοιπον ακου φιλε ακη ,μαικηνα τον σοφων της τιβι ,πως γινοταν το κολπο..

επαιρνα ενα ποσο γυρω στα 12οοο/βδομαδα για φαγητο,τσιγαρα κ λοιπα παγια  απο το σπιτι μιας κ το φαγητο στην λεσχη δεν τρωγοτανε ευκολα…

ενα γευμα στην γιαγια στον πεζοδρομο πρεπει να ηταν γυρω στις 600 δρχμες, ενω λοιπων διαβεβαιωνα οτι ετρωγα στην authorized απο την μανα μου ταβερνα,ετρωγα στην λεσχη και τα λεφτα μου τα εκανα δισκακια

επισης υπηρχε το γνωστο κολπο των σημειωσεων-φωτοτυπιων-φαντασμα

φυσικα ετσι πηρα και to dummy

Portishead – Wandering Star

..λοιπον  καποτε εψαχνα το kiling moon απο pavement cover

δεν θυμαμαι αν υπηρχε τοτε google παντως ο μπαμπης μου εφερε την συλλογη της matador στην οποια συμπεριλαμβανονταν το τραγουδι ,θυμαμαι ειχε και καλη τιμη η συλλογη 4000 διπλο cd

…αυτον τον δισκο, το ντεμπουtο των verve ,εχω να τον ακουσω πολλα χρονια

θα τον ακουσω τωρα που τον θυμηθηκα…

τον ειχα παρει απο τον μπαμπη και νομιζω nice price

«Slide Away» The Verve

το vitalogy των perl jam το 94 το ειχα πληρωσει κανα χιλιαρικο παραπανω λογω ειδικης συσκευασιας ,ενας στυλ ντοσιε που εμπαινε μεσα το cd,το οποιο σε 5 μερες διαλυθηκε…γαμω το μαρκετινγκ των εταιριων που μας επιαναν τον κωλο ευκολα τοτε

δε γαμιεται καλος δισκος ηταν

και τελειωνω με τους six by seven τους οποιους και αυτους ανακαλυψα εκει

αυτα καταφερα να θυμηθω σημερα το πρωι που καθησα και ποσταρα για to rolling under ,σιγουρα εχω ξεχασει πολλα σκηνικα αλλα θα βρισκονται στην βοηθητικη μνημη …

για την επιλογη των δισκων δεν συμβουλευτικα καν την δισκοθηκη μου και εβαλα απλα τους πρωτους 10 που μου ηρθαν στο μυαλο

τον Μπαμπη  Αργυριου και ολο το επιτελειο φυσικα τους βρισκεις εδω mic

..καποια στιγμη μεσα στην χρονια,εχω συζητηση ηδη με τα παιδια του off ,να κανω μια εκπομπη μαλλον   μαζι με τον Αποστολο Βαρνα στον off radio οπου θα παρουσιασουμε  λιγο πιο αναλυτικα καποιους απο τους δισκους που αγορασα απο το rolling under αν και ο κομνηνος μου ειπε οτι μαλλον χρειαζονται 5 εκπομπες για  αφιερωμα στο ρολλινγκ

αυτο που μου εμεινε κανοντας αυτον τον  μινι απολογισμο ειναι ενα χαμογελο,  επισης εξτρα αγαπη για την μουσικη που ανακαλυψα  και φυσικα  αρκετα ατομα που εκτιμω πολυ και εχουμε ως σημειο αναφορας το συγκεκριμενο μαγαζι(Τασος Ξενιαδης ,Γιαννης Παπαιωαννου,κωστας κουτσαρης(ινδικτος),Σπυρος,Βασιλης,etc…

τωρα αν καποτε ο τζουνιορ διαβασει αυτην την ιστορια και με ρωτησει

τι ηταν δισκαδικο

θα του απαντουσα οτι δισκαδικο και οχι μονο  ηταν σιγουρα  το rollimg under

αλλα οπως λεω και στην αρχη

..the end is the beginning is the end is the beginning…

εδω εχει γραψει και   ο strgzr buginthecity

~ από kapetank στο 17/01/2010.

12 Σχόλια to “rolling under”

  1. Είσαι μεγάλος μυθοπλάστης…

    Στο Rollin’ Under
    – επιτέλους βρήκα το Rite και το Skelligton Chronicles του Julian Cope, έστω και σε κασέτα. (Δεν έχω αξιωθεί ακόμα να τα αγοράσω)
    – Ο Χοντρός (στη συμπεριφορά και όχι στο σώμα) μέσα στο Rollin Under την έπεσε στην Heather Nova και
    – τους πούλησα τους «Ψυγείο, Ψυγείο» (ίσως και ένα παντελόνι του Πάντε) και μάλιστα στην τιμή που το αγόρασα (μαλλον λίγο παραπάνω) και… για αυτό έκλεισαν. Συγγνώμη.

  2. ti les re
    o lolos tin epese stin heather nova mesa sto rolling under?
    ayto to exasa
    mipos imoun greek fantaros?
    toys psigio psigio eprepe na toys doseis tsaba kai mazi doro 2 soyvlakia apo ton kokkora

  3. Ο Λώλος δεν ήταν ποτέ χονδρός. Κάποτε αρνο-λαιμης και τώρα φυτοφάγος.
    Ο Τριβυ ήταν ο δράστης.

    Επίσης θα πρέπει να παρατηρήσω ότι η κυρα-Δήμητρα ανακαίνισε το μαγειρειό, κάνει delivery (όπως κάποτε είχε ζητήσει ο Τσε), αύξησε το προσωπικό και επιβιώνει. Μάλλον επειδή οι Rollin Under γευμάτιζαν στο μαγειρειό, ενώ η κυρα-Δήμητρα δεν αγόραζε ποτέ CD. Ή έχει καλύτερο business plan.

  4. φυτοφαγος ο λωλος?
    δε γαμιεσαι ρε
    τι αλλο θα μας πεις πρωι πρωι
    η κυρα δημητρα τι να αγορασει ρε ηπειρωτικα?
    αλλα o γιος της?
    μου φαινοταν μαινστριμ τυπος
    και λιγο ρειβας ηταν ειμαι σιγουρος γιαυτο
    τι ντελιβερι και μαλακιες ρε
    η πχιοτιτα τουλαχιστον ειναι καλη?
    παντως μια φορα που εφαγα προσφατα εκει διπλα στο berlin
    ,εκει που συχναζε ο μονομανης γερος,
    ηταν σουπερ

  5. Το πρώτο των Βερβ, σε βινύλιο, κι εγώ απεκεί το πήρα. Και το πρώτο σιντί επίσης από κει. Και φυσικά… Ζίγκι Γουόζ.
    Δεν θα πω όμως τίποτε παραπάνω, ίσως γιατί είχα πάψει να πηγαίνω κατά κει από τότε που έφυγε από Σωκράτους. (συμπτωματικά, όχι ότι χαλάστηκα με τη μετακόμιση…).

  6. o allos evaze xeri stin heather nova
    toy alloynoy toy epefte makria
    allos pige fantaros
    allos efyge kanada
    pane oi pelates

  7. ‘Έπαιρνα δίσκους από το R.U. στα τέλη του 80 αρχές 90,στην αρχή με mailing order κ όταν μετακόμισα για λίγο στη Θεσ/νιkη περνούσα συχνά από την Εξαδακτυλου… μ’αρεσε που ήταν ένα διαμέρισμα κ όχι ένα μαγαζί με βιτρινα κ είχα την αίσθηση ότι έμπενα στο σπίτι φίλων !
    Μια μέρα έκανα το συνηθισμένο πέρασμα για να δω τι καινούριο υπήρχε κ άκουσα το State Of Sock των The EX που έβαζε κ ξανάβαζε ο Μπάμπης κ έπαθα την πλάκα μου κ το γουστάρω ακόμη μετά από τόσα χρόνια !
    R.U. R.I.P

  8. Τα Χριστούγεννα που πέρασαν, έχοντας άδεια από τη δουλειά κι επιτέλους λίγο ελεύθερο χρόνο, ασχολήθηκα με το αγαπημένο άθλημα των καταδύσεων στη δισκοθήκη. Η παρουσία νέου phono stage συνηγόρησε στη μονοπώληση των ακροάσεων από βινύλια. Κατά τη γνωστή, παράλληλη με την ακρόαση, ιεροτελεστία της μελέτης εξώφυλλου, εσώφυλλου κι αναπόλησης της μικρής ιστορίας του καθενός, διαπίστωσα (και πάλι) ότι η πλειοψηφία τους (και δεν είναι και λίγα…) είχε αγοραστεί από το Rollin Under. Κυρίως τη δεκαετία του 90, τότε που η έλευση του νέου καταλόγου, η εξονυχιστική μελέτη του, και η ετοιμασία της νέας παραγγελίας, σε συνδυασμό με τις προσλαμβάνουσες από τα μουσικά περιοδικά και τα fanzines, αποτελούσε ΤΟ γεγονός! Δεν έτυχε ποτέ να επισκεφτώ το κατάστημα, «αισθανόμουν» όμως την παρουσία του η οποία, μαζί με το ομώνυμο fanzine της δεκαετίας του 80, επηρέασε σημαντικά την αντίληψη μου περί μουσικής και τη διαμόρφωση του μουσικού μου αισθητηρίου.

  9. @xtall
    το προλαβα το rolling στην εξαδακτυλου αλλα πρεπει να επεσα ακριβως στην περιοδο που μετακομιζαν στην σωκρατους, οσο για τους the ex συνηθως θυμαμαι οταν ενθουσιαζοταν με κατι ο μπαμπης απλα το εβαζε πολλες φορες…δυσκολα θα ελεγε ακου αυτο…οποτε αναγκαστικα ρωτουσες τι ειναι αυτο που ακουγεται
    ..η μαλακια ειναι οτι πολλες φορες ,στις αρχες, ηθελα να ρωτησω τι ειναι αυτο αλλα δεν ηθελα να με παιρναν για ασχετο( οποτε μεχρι να αρχισω να ρωταω εχασα αρκετα)

  10. @n-k
    και γω πολλες φορες κοιταζω τα εξωφυλλα και θυμαμαι πολλα σκηνικα
    περιπου 2 φορες τον χρονο κανω αυτη την αναδρομη
    αυτο ηταν το ωραιο του δισκου σε φυσικη μορφη
    …τωρα τι εχουμε να κοιταμε?φακελλους αρχειων απο τον σκληρο?
    ξενερωμα
    οσο για το φανζιν επρεπε να φτιαχτει ενα ολοκληρο αφιερωμα
    αλλα δυστυχως δεν εχω αρχειο
    αν θες ριξε μια ματια εδω

    Rollin Under fanzine

  11. …ενα γευμα στην γιαγια στον πεζοδρομο πρεπει να ηταν γυρω στις 600 δρχμες…
    Αναφέρεσαι μήπως σε εκείνη που είχε τοστάδικο στη Ναυαρίνου;
    Τις δικές μου καταθέσεις -στο μεγαλύτερο μέρος- τις έκανα στο Bebob

    • λεω για ενα εστιατοριο σε ενα πεζοδρομο στην αχεροποιητο
      πολυ κοντα στο rollin under στην σωκρατους που ηταν στην καθημερινη μας ρουτινα…το bebop στην διαγωνιο ναι πηγαινα κι εγω

Σχολιάστε